דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

החלפות והחזרות

כך תחליפו פריט שרכשתם באתר

 

 

1. אין אפשרות להחליף פריט שנרכש באתר בחנויות הרשת!  

2. שירות החלפה עם שליח אקספרס בעלות של  19.90 ש"ח.

3. לכל פריט באתר ישנו 3 חודשי אחריות יצרן.

* החלפת מוצר פגום: הפריט ישלח לבדיקת מעבדה ובמידה והפריט נמצא כפגום לאחר שימוש סביר יבוצע החלפה, במידה ואין את הפריט במלאי יבוצע זיכוי עד 14 יום. 

4. במידה והפריט נמצא בשימוש לא סביר (שפשופים,שריטות,כתמים,וכו’..) הפריט לא יזוכה.

** שימו לב כי בהנחיית משרד הבריאות,  הלבשה תחתונה או בגדי ים אינם ניתנים להחלפה. 

5. במידה והפריט פגום, משלוח ההחלפה יהיה עם שליח עד הבית ללא עלות.

6. במעמד ההחלפה תוכלו לבחור:

    1. אותו הפריט בצבע או במידה שונים (כפוף למלאי באתר).

    2. פריט אחר, במידה ויהיה פער כספי בעלות המוצר החדש. תוספת המחיר או הזיכוי הכספי יהיו בהתאם (כפוף למלאי באתר).

 

כך תחזירו פריט שרכשתם דרך האתר

1. פונים לשירות לקוחות לטובת הוצאת משלוח החזרה בעלות של  19.90 ש"ח.

* זמני החזרה: עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת הפריט. או בתוך 7 ימים באם מדובר בפריט מבצע.

2. יש לוודא כי ברשותכם חשבונית העסקה שנשלחה במייל ובה פרטיו המלאים של הלקוח.

3. יש לוודא כי לא נעשה כל שימוש בפריט וכי מחוברת אליו התווית המקורית. 

4. במידה והפריט פגום, משלוח החזרה יהיה עם שליח עד הבית ללא עלות.

5. במעמד ההחזרה תוכלו לבחור:

    1. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה באתר.

    2. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי כספי, הזיכוי יינתן כחוק בהפחתת 5% או 100 שח דמי ביטול (הנמוך מביניהם). 

       ההחזר יתבצע ע"י הנהלת חשבונות ותוכלו לראות אותו בחשבונכם עד 14 ימים מיום החזרת הפריט. 

6. אין אפשרות להחזיר פריט שנרכש באתר בחנויות הרשת! 

* ההחזר הכספי יועבר עד 14 ימים ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, עסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילכם.*

* ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה תקבלו החזר כספי השווה לסכום המקורי ששולם. 

*  לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט לשימוש באתר בלבד.

* לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה/סט/חליפה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.

* לא יינתנו החלפות/זיכויים על פריטים שנעשו בשימוש לא סביר.

לשאלות, אנחנו זמינים עבורכם בימים א-ה 09:30-17:00, ו' וערבי חג 09:30-12:00- במייל או וואטסאפ למספר - 0523739801

 

מייל support@replayisrael.com