ביטול עסקה
מדיניות ביטול עסקה
- על מנת לבטל עסקה, יש לפנות אלינו באחת הדרכים הבאות:
- 1 בטלפון ווטסאפ: 052-373-9801 (בימים א'-ה', בין השעות 9:30-17:00). 2.1 בהודעת דוא"ל לכתובת:support@replayisrael.com
3.1 בדואר רשום לכתובת: המכתש 6, חולון
- 4.1 באמצעות הטופס הדיגיטלי מטה
- בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 והתקנות מכוחו ("החוק"), ניתן לבטל עסקה שבוצעה באתר בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה בפועל או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי ההזמנה כנדרש בחוק, לפי המאוחר מבניהם.
- על אף האמור, משתמש שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל עסקת הרכישה בתוך 4 חודשים מיום ביצועה, מיום קבלת ההזמנה נשוא העסקה או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי ההזמנה כנדרש בחוק, לפי המאוחר מבניהם.
- אדם עם מוגבלות - כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998.
- אזרח ותיק - מי שמלאו לו 65 שנים.
- עולה חדש - מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות.
- בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם/אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו, תהיה החברה רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר שנרכש או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. במקביל, תבצע החברה ביטול של העסקה (בניכוי דמי הביטול) באותו אמצעי התשלום באמצעותו בוצעה העסקה, בכפוף להוראות החוק.
- פריטים שנרכשו במבצע כמותי (מסוג 1+1, 4 ב-100 ₪) ו/או בהטבות יוחזרו על פי אותם תנאים בהם נרכשו (בהחזרה של כל הפריטים). ככל שיוחזרו חלק מהפריטים, ההחזר הכספי ו/או הזיכוי (לפי העניין) יבוצע בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין הפריט בעת הרכישה.
- זכותו של לקוח לביטול עסקה אינה גורעת מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של ביטול עסקה אם תיווכח כי ערך הפריטים שהוחזרו פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח.
- אין במדיניות זו כדי לגרוע מהוראות החוק.
בהודעת הביטול, אנא ציינו שם מלא, מספר הזמנה ומס' טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונכם לבטל.
השדות המסומנים בכוכבית (*) הינם שדות חובה הטופס ישלח לשירות הלקוחות שלנו ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי