החלפות
1. אין אפשרות להחליף פריט שנרכש באתר בחנויות הרשת!
2. שירות החלפה עם שליח אקספרס בעלות של 19.90 ש"ח.
3. לכל פריט באתר ישנו 3 חודשי אחריות יצרן.
* החלפת מוצר פגום: הפריט ישלח לבדיקת מעבדה ובמידה והפריט נמצא כפגום לאחר שימוש סביר יבוצע החלפה, במידה ואין את הפריט במלאי יבוצע זיכוי עד 14 יום.
4. במידה והפריט פגום, משלוח ההחלפה יהיה ללא עלות.
5. במעמד ההחלפה תוכלו לבחור:
1. אותו הפריט בצבע או במידה שונים (כפוף למלאי באתר).
2. פריט אחר, במידה ויהיה פער כספי בעלות המוצר החדש. תוספת המחיר או הזיכוי הכספי יהיו בהתאם (כפוף למלאי באתר).
1. פונים לשירות לקוחות לטובת הוצאת משלוח החזרה
* זמני החזרה: עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת הפריט
2. יש לוודא כי ברשותכם חשבונית העסקה שנשלחה במייל ובה פרטיו המלאים של הלקוח.
3. במידה והפריט פגום, ההחזרה תהיה ללא עלות.
4. במעמד ההחזרה תוכלו לבחור:
1. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה באתר.
2. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי כספי, הזיכוי יינתן כחוק בהפחתת 5% או 100 שח דמי ביטול (הנמוך מביניהם).
ההחזר יתבצע ע"י הנהלת חשבונות ותוכלו לראות אותו בחשבונכם עד 14 ימים מיום החזרת הפריט.
6. אין אפשרות להחזיר פריט שנרכש באתר בחנויות הרשת!
* ההחזר הכספי יועבר עד 14 ימים ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, עסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילכם.*
* ניתן להחזיר פריט בסייל עד 14 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה תקבלו החזר כספי השווה לסכום המקורי ששולם.
* לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה/סט/חליפה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.
לשאלות, אנחנו זמינים עבורכם בימים א-ה 09:30-17:00, ו' וערבי חג 09:30-12:00- במייל או וואטסאפ למספר - 0523739801