דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: היינו כחולמים: הטוטאל דנים וחצאיות הג'ינס קמו לתחיה

היינו כחולמים: הטוטאל דנים וחצאיות הג'ינס קמו לתחיה

היינו כחולמים: הטוטאל דנים וחצאיות הג'ינס קמו לתחיה

היינו כחולמים: הטוטאל דנים וחצאיות הג'ינס קמו לתחיה

 

בעולם האופנה המתפתח כל הזמן, טרנדים באים והולכים. אבל לחלק מהסגנונות והבדים יש יכולת יוצאת דופן להתעלות מעל הזמן ולהשאר רלבנטים לאורך השנים. כזה הוא הג'ינס.

 

ג'ינס הוא שם נרדף לסגנון נינוח ונטול מאמץ, והמורשת שלו מהדהדת על פני דורות. הג'ינס הוא הבד הכי פופולרי ולמרות שהוא אחד הבדים הוותיקים בתעשיית האופנה, הוא רק משתבח עם השנים ומציע שילוב מושלם של סטייל ונוחות. 

 

עכשיו, הפריט העל-זמני הזה מגיע במנה כפולה - טוטאל לוק של דנים על דנים שעושה קאמבק מסוף הניינטיז. זה התחיל בשנה שעברה ותופס תאוצה גם השנה. ג'ינס עם ג'ינס שקצת מחזיר אותנו לימי התיכון השובבים. לבוש דנים בחלק התחתון וגם החלק העליון. מה שנקרא, טוטאל דנים. זו יכולה להיות חולצה, או ג'קט ג'ינס שמתלבשים עם דנים ארוכים, קצרים או חצאית, העיקר שיהיו מבד ג'ינס ועדיף כמה שיותר ג'ינס. 

 

אין לנו דרך אחרת להגדיר את הטוטאל לוק הכחול עמוק הזה, אלא מושלם. למה הוא כזה מושלם? מכמה סיבות. פריטי לבוש מג'ינס תמיד ישארו באופנה. גם אם הדגם קצת ישתנה מעונה לעונה, מובטח לכם שהוא יחזור באחת העונות הבאות. ולכן, המלצה שלנו – אל תמהרו להפטר מפריטי שעשויים מג'ינס. שווה לכם לדחוף אותם לאיזו פינה בארון עד לעונה הבאה. מה יותר כיף מאשר לפשפש בארון ולגלות שדחפתם אליו איזה בגד שעוד לא יצא מהאופנה? סיבה נוספת למושלמות של הטרנד היא שאפשר בלי הרבה מאמץ להעביר את הלוק הזה משעות היום לשעות הערב, על ידי שינוי של אביזרים נילווים כמו נעליים, תיק וחגורה. לשעות היום כדאי לשלב את הג'ינס עם סניקרס ולשעות הערב עם סנדלי עקב קיציים, קוקו גבוה ומתוח ושרשרת מלולאות מוזהבות שתדגיש את קו הצוואר. 

 

דנים עם דנים זה הכי קז'ואל   

 

הדנים מתייחד בדיטיילים  כמו מכפלת בשוליים, טלאים, פאצ'ים, גזירות, סוגים שונים של שטיפות ועיצובים מצוירים שמדגישים את האינדיבידואליות של מי שלובש את האאוטפיט. לוק דנים קז'ואלי אפשר ליצור עם ג'קט ג'ינס בגיזרה שמדגישה את המותן ולשלב אותו עם דגמ"ח מבד ג'ינס. ג'קט או וסט ג'ינס במראה משופשף ובאורך נכון בקו המותניים יראה מצוין עם מכנסי ג'ינס קצרות, בשפשוף עדין ובגימור גזור. 

 

לוק הדנים עם דנים מתאים גם לעונות מעבר

 

במותגי אופנת הרחוב ניתן למצוא חולצות דנים במראה ווינטג' שמתאים ללבוש אותן עם מכנסי ג'ינס בגיזרה קלאסית וישרה. אמנם אנחנו בעונת הקיץ, אבל אל תשכחו שהלוק הזה מתאים לכל עונה בשנה ובתקופות מעבר הכי מושלם זה לוק של ג'קט ג'ינס, עם מכנסי ג'ינס קצרים בגימור תפור ומגף שחור עם גרביים אפורות שמבצבצות מתחת לקו הברך. 

 

טוטאל ג'ינס עם נעלי ג'ינס

 

הטרנד העכשווי של שנת 2023 הוא דנים עם דנים בגזרות גדולות. הלוק המככב הוא חולצות ג'ינס אוברסייז משוחררות או ג'קט ג'ינס ארוך עם מכנסי ג'ינס בגזרות רחבות כמו הג'ינס מהקולקציה המושלמת של שני המותגים האהובים ריפליי והוגו. ג'ינס נוסף טרנדי הוא בויפרנד לנשים או ג'ינס עם קרעים  שנותנים מראה נונשלנטי. אם תכניסו את החולצה הרחבה לתוך הג'ינס רק בחלק הקדמי תהיו הכי עדכניים שיש. מה שישלים לכם את המראה הוא נעלי עקב מג'ינס שהגיעו אל מחוזותינו במסגרת גל ה  Y2K -שמחזיר לפה את אופנת סוף הניינטיז ותחילת שנות ה-2000. נעלי הג'ינס מסתדרות עם הג'ינסים הפרומים והגזורים ועם הטוטאל לוק של דנים. כי למה לא להוסיף עוד פריט מג'ינס אם אפשר?  

 

תחייתה המחודשת של חצאית הג'ינס

 

תעשיית האופנה שואבת השראה מהעבר, ומעצבי אופנה מתרפקים על נוסטלגיה לתקופות אייקוניות. וכך בשנת 2023 אנחנו עדים לתחיה מחודשת של חצאיות הג'ינס שצברו פופולריות בשנות ה-70, המשיכו להיות אופנתיות גם בשנות ה-90 וחיזקו את מעמדן כפיס אופנתי בשנות ה-2000. בתי אופנה בינלאומיים מעצבים את חצאית הג'ינס מחדש ומשלבים בה אלמנטים מודרנים ומרעננים והיא מקבלת תשומת לב על מסלולי תצוגות האופנה. 

 

החזרה של חצאיות ג'ינס לאופנה ב-2023 מציבה אותן כפריט אופנה חיוני וכמעט נצחי. הנוסטלגיה שהן משדרות, הרבגוניות, האפשרויות האינסופיות לשלב איתן לוקים שונים בהתאמה אישית והרלוונטיות שלהן לכל סיטואציה, הפכו את הבגד ג'ינס הזה לפריט חיוני בארון הבגדים של הפאשניסטיות.  

 

מקז'ואל לשיק בשיא הקלילות

 

חצאית ג'ינס היא פריט לבוש רבגוני והיא יכולה להשתנות בלי הרבה מאמץ מקז'ואל לשיק ולהתאים לארועים שונים וזו אחת הסיבות לפופולריות של האאוטפיט הזה בקרב חובבי אופנה. חצאית מיני צמודה בשילוב עם חולצת טי שיש עליה גרפיטי וסניקרס ישדרו לוק של אוירה רגועה וקלילה לשעות אחר הצהריים. לעומת זאת, חצאית ג'ינס באורך מידי, שחזרה גם היא לאופנה, עם חולצה מכופתרת ועקבים, מתאימים לבילוי בשעות הערב. 

 

בקיץ 2023 נראה הרבה חצאיות מיני ג'ינס עם סיומת גזורה ועם רקמות צבעוניות. מראה קיצי ונוח במיוחד הוא שילוב של חצאית ג'ינס קצרה ומשופשפת עם גופיה וסנדלים עם עקב שטוח. אם את לא אשה של סנדלים, גם כפכפים שטוחים יתאימו למראה הקיצי. תיק קרוסאובר ואפילו תיק גב - אם את בדרך לאוניברסיטה או סתם יש לך הרבה דברים להכניס בו - ישתלבו טוב בלוק הצעיר. 

 

ג'ינס עם ג'ינס מתאים גם לגברים 

 

לוק הג'ינס תפס לא רק את הנשים אלא גם את הגברים. חולצות ג'ינס הפכו לפריט חובה בארון הבגדים הגברי כמעט כמו שחצאית הג'ינס קיבעה את מעמדה בארון הנשים. חולצות הג'ינס כאן כבר כמה עונות ונראה שהן כאן כדי להשאר. כמו רבים מפריטי הדנים, גם חולצות הג'ינס שרובן מעוטרות בכיסים עם כפתורים לא יוצאות מהאופנה כבר כמה עונות. השילוב המנצח ללוק הגברי הוא חולצת ג'ינס עם מכנסי ג'ינס ארוכים בגוון מעט שונה, בשילוב נעלי סניקרס לבנות. הכי מומלץ להשאיר את החולצה מחוץ למכנסיים למראה קז'ואל לא מחייב.  

 

אז צאו לחדש לכם את המלתחה הכחולה. כל הדגמים הכי עדכנים נמצאים באתר REPLAY 

Read more

חברה הטוב ביותר של האישה

חברה הטוב ביותר של האישה

כל אחת והתיק שלה זה לא סוד שאחרי היהלומים, התיק הוא החבר הטוב ביותר של כל אישה. הוא חיוני, הוא פונקציונלי, הוא מכיל בתוכו את כל הסודות והוא אביזר משלים לכל סגנון לבוש התיק שלנו מבטא את החוש האופנתי...

לקרוא עוד